Lincoln Navigator – новий стандарт розкоші

Lincoln Navigator – новий стандарт розкоші

Це – Lincoln Navigator Black Label 2018 модельного року. Ціна нового повнорозмірного позашляховика у США стартує від $98 600 за звичайну версію та $101 800 за версію з видовженою колісною базою – Navigator L. Ця модель стала першою в історії компанії, яку купили більш ніж за 100 тисяч доларів. Зараз ми розповімо про цей автомобіль, а також з’ясуємо чи вартує він таких грошей.

Зміст статті:

Трішки історії

Перший Lincoln Navigator вийшов двадцять років тому – у 1998 році. Тоді компанія Ford не мала гадки, чи буде модель продаватися: Ford Expedition зі шкірою та трішки покращеною комплектацією, що продається за “преміальною” ціною, яка на той час становила $45 000. Але він все таки продавався. І навігатор виявився першим люксовим позашляховиком, який випередив Cadillac Escalade, Mercedes-Benz GL та Infiniti QX80.

Найперший Lincoln Navigator 1998 року

Нажаль після цього Navigator дещо здав позиції. Наступні моделі були хороші, але навіть не дивлячись на те, що оновлені Навігатори з’являлися на ринку першими, Cadillac Escalade досі лишався головним улюбленцем сегменту преміальних позашляховиків. До цього моменту…

Нове обличчя та особливі “фішки”

Редизайн Navigator – це величезний крок вперед, де дизайнери вирішили значно оновити зовнішній вигляд автомобіля. Головною задачею тут було створити лаконічний дизайн для величезного авто, який би підкреслював його преміальність. І тут дуже влучно прийшлися особливі “фішки” які можна зустріти лише в дійсно надзвичайно дорогих авто.

Lincoln Navigator 2018 вигляд спереду

Lincoln Navigator 2018 вигляд ззаду

Наприклад, Navigator вміє дуже мило “зустрічати” свого власника: коли ви наближаєтесь до авто, величезний шильдик Лінкольн на радіаторній решітці запалюється на зразок того, як це робить “зірка” Mercedes-Benz S-класу, при чому, все яскравіше по мірі того, як ви наближаєтесь до авто. А ефект посмішки додають світодіодні елементи передньої оптики, які загоряються поступово, починаючи від “гриль” і розходячись у різні сторони.

Лінколь вітає свого власника

Наступною “приємністю” є вже давно відомі висувні пороги, які розкладаються одразу після того як ви відчиняєте двері. Після того, як ви сіли в авто та зачинили дверцята, через пару секунд пороги зникають в спеціальних нішах. Також у Лінкольн є електронний кодовий замок, як Ford, що дозволяє вам залишити ключі в авто, та відкрити машину просто набравши пін-код.

Автоматичні пороги та класна підсвітка у вигляді логотипу Lincoln

З корми авто не менш функціональне. Лінкольн не став відмовлятися від можливості відчинити скло багажнику, як це зробили більшість виробників через складність конструкції. До того ж, за допомогою кількох кнопок, ви можете відчинити дверцята багажника повністю чи частково. Ще один варіант – просто проведіть ногою під бампером і сенсор відкриє багажник автоматично. До речі, ця функція працює у Навігатора бездоганно, на відміну від більшості інших виробників.

Салон Navigator та неймовірна функціональність

Перемістившись до салону Лінкольн Навігатор, ви потрапляєте у світ розкоші, продуманості до найменших дрібниць та неймовірного комфорту. Варто зазначити, що для комплектації Black Label не передбачено кольорів салону. Замість цього, розробники запропонували теми: Chalet Theme, Destination Theme та Yacht Club Theme. Саме остання тема використовується у нашому Lincoln Navigator.

Салон Lincoln Navigator

Все у салоні обшито розкішною блакитною, м’якою, дуже приємною на дотик шкірою, прошитою білою стрічкою. Проте, не обшивка заслуговує найбільшою уваги.

Ніхто ні у чому не обділений

Давайте поговоримо про регулювання сидінь.

Регулювання підголовника на електроприводі можливо не лише ввер-вниз, але і назад-вперед. Такого ви не знайдете у жодному автомобілі. Потім, спинка сидінь розділена на дві незалежні частини, які можна налаштовувати окремо одну від одної. Таким чином, тільки зі спинкою сидіння ви можете робити практично все, що забажаєте.

Функцій настільки багато, що всіх кнопок не змогли помістити

Ще однією унікальною функцію є підтримка ніг. Навіть вона розділена на дві незалежні подушки, які можна підлаштовувати як вперед-назад, так и вверх-вниз. І знову, такого ви не знайдете у жодному автомобілі. Налаштувань сидінь настільки багато, що оформити все в кнопки на панелі дверей інженери не змогли. Тому, наприклад включити масаж можна на сенсорному екрані центральної консолі.

Буквальна кожна секція сидіння регулюється

Ще однією приємною “фішкою” є коробка передач. Лінколь вже давно перейшов на кнопкові селектори, щоб не використовувати велику рукоять. Проте у Навігаторі перемикачами передач слугують оригінальні ричажки, які розташовані над систему управління клімат-контролем. На дотик вони надзвичайно приємні. Зліва від керма розташована кнопка електро-регулювання педалей. Зрозуміло, що у авто передбачено обігрів керма, аудієнтне підсвічування салону і ще безліч функцій, які мають всі преміум авто.

Перемикати передачі надзвичайно приємна справа

Дуже цікаво зроблена панель приборів. Шкали швидкості та оборотів двигуна відображаються не повністю, а частково. Тобто, ви бачите лише швидкість якої досягли, чи обороти, на яких працює двигун. Також незвично відображаються режими їзди, супроводжуючи кожну з них відповідним зображенням.

Navigator зайвого точно не покаже

Цікава візуалізація режимів їзди

Для пасажирів на задньому ряді сидінь доступна особиста система клімат-контролю, можливість керування аудіо системою, а також мультимедійна система з двома екранами з можливістю виходу в інтернет.

Позаду пасажирам надзвичайно комфортно та затишно. І навіть третій ряд сидінь має електро регулювання, та обшито такою ж шкірою

Загалом, у салоні все виглядає просто розкішно. Все на необхідному місці. Все інтуїтивно зрозуміло. З цього авто просто не хочеться виходити. Все що ви бачите – красиве, все до чого ви торкаєтесь – приємне. Все говорить про те, що воно зібране якісно і вірно розміщене. І це дивує, тому що окрім того, що це машина першого модельного року, і по факту, перша спроба виробника зайти в сегмент дійсно розкішних позашляховиків, ви очікуєте на огріхи. Але їх тут нема. Все в точності так, як і очікуєш від автомобіля за таку вартість.

Їде на кожний долар своєї ціни

Lincoln Navigator – це великий автомобіль, проте, почавши рухатись, ви швидко розумієте, що позашляховик дивовижно маневрений. Рульове керування дуже легке, завдяки чому, машиною легко керувати. Але треба все ж таки пам’ятати, що автомобіль дійсно великий і на вузьких парковках просто не обійтися без камери кругового обзору. До честі Навігатора, потрібно сказати, що він навіть не прикидається не великими.

Керувати цим позашляховиком одне задоволення

Однак не зважаючи на свої розміри, автомобіль їде достатньо швидко. 3.5-літрового двигуна V6 потужністю 456 к.с. та 680 Нм моменту достатньо для будь-якої ситуації на дорозі. Гальма не здаються якимись незрозумілими як на Toyota Land Cruiser 200. Вони не ватні, не різкі, до ходу педалі не потрібно призвичаюватись. Ви просто натискаєте гальма і машина гальмує рівно так, як ви очікуєте.

Ця машина створена для далеких поїздок

Чи варто було б додати більш потужний V8? Можливо. Дійсно,  “ефект “вісімки” подобається багатьом. Але… V8 і не повинно бути. У Лінкольн чесно зізнаються, що створювали автомобіль не для крутих віражів чи рейсингу. Вони не пішли по стопам інших виробників люксових позашляховиків, які у кожній деталі намагаються підкреслити потужність, агресивність, зухвалість. Основною метою було надати максимального комфорту для пересування.

Lincoln Navigator – новий стандарт комфорту

І ще одна річ яку ви не зрозумієте миттєво, це те, наскільки ви відгородженні від оточуючого світу. В салоні майже нічного не чутно. Це люксовий автомобіль у самому повному розумінні цього слова. Не люксовий по сучасним стандартам, коли мається на увазі побільше технологій, спортивного вигляду і так далі. Це “люксовість”, які виражена у спокої, комфорті та затишку. У Лінкольні не захотіли ніякого спорту, а просто зробили так комфортно, начебто ви їдете на перині.

У Navigator комфортніше, приємніше і тихіше ніж GLS та однозначно ніж у Q80. Салон Escalade навіть близько не нагадує того, що має Навігатор, особливо на задніх сидіннях. Натепер, це абсолютно різні рівні автомобілів.

Дійсно важко зараз назвати конкурентів Lincoln Navigator 2018 модельного року в цьому сегменті. Lexus LX здається вже застарілим, незважаючи на десятки рестайлінгів. Навігатор – новий стандарт у своєму сегменті. І теперь стає зрозуміло за що виробник просить стільки грошей. Проте, кожний долар автомобіль виправдовує на всі 100%.

Ви можете придбати Lincoln Navigator Black Label 2018 року, звернувшись за телефонами на нашому сайті, або замовити відбір автомобіля на одному з аукціонів США. З нами ви отримаєте дійсно неперевершений преміальній позашляховик і зекономите значні кошти.

Авто з США зі StarCars

Вкажіть бюджет на купівлю авто, а ми підберемо для вас декілька варіантів з аукціонів у США

НОВІ ПРОПОЗИЦІЇ

Audi Q7 2014

  • 2014
  • 160,000 км
$33 000

Volkswagen Jetta 2012

  • 2012
  • 56 879 миль
$10 500

 Volkswagen Passat R-Line 2016

  • 2016
  • 81,017 км
$17 500

Audi A6 Premium 2012

  • 2012
  • 108,234 миль
$13 700

BMW 528i 2014 

  • 2014
  • 152,000 км
$22 500

Фейсбук

Top