Новинка від Volkswagen — T-Roc!

  Новинка від Volkswagen — T-Roc!

   Дочекалися! Через п’ять років після того, як на європейський ринок вийшов успішний паркетник Opel Mokka, компанія Volkswagen зважилася випустити свою модель аналогічного класу. Якщо довжина «першого» Тігуана — 4426 мм, а в другому поколінні зросла до 4486 мм, то новий кросовер Volkswagen T-Roc між бамперами налічує 4234 мм. Різниця з паркетниками Opel Mokka або Hyundai Creta не більш 50 мм, а хетчбек Volkswagen Golf найдовша на 24 мм. Ширина паркетника — 1820 мм, висота — 1573 мм, колісна база — 2603 мм.

   T-Roc побудований на тій же платформі модульної MQB, що і Golf, але від донора відрізняється не тільки кроссоверним пропорціями і збільшеним дорожнім просвітом. Працюючи над машиною, дизайнери дозволили собі куди більше вільностей. Так-так, фірмовий стиль нікуди не подівся, але придивіться уважніше. Тривимірна решітка радіатора, нова форма фар, опуклі плечі задніх колісних арок … Ходові вогні суміщені з поворотниками і виконані у вигляді контурних вставок на бампері. А двоколірна забарвлення має на увазі десять відтінків для кузова і чотири для даху. T-Roc запросто посперечається з ліфтбек Arteon за звання самого дизайнерського Фольксвагена!

   Салон в стилі останніх моделей компанії оновлений контрастними вставками в колір кузова. Центральна консоль помітно повернена до водія, а по центру красується мультимедіасистема з сенсорним екраном діагоналлю від 6,5 до 8,0 дюйма, хоча для Гольфа пропонується ще більший тачскрін на 9,2 дюйма. Центр розваг володіє всіма сучасними функціями (зрозуміло, є Apple CarPlay і Android Auto), а до того ж, розпізнаючи підключений мобільний телефон, він може визначати водія і включати його персональні настройки, збережені з минулої поїздки.

   На вибір запропоновано виконання Style і Sport, які відрізняються характерним декором, дизайном коліс і формою передніх сидінь. У наступному році повинна з’явитися комплектація R-Line з ще більш «спортивним» обвісом. Обсяг багажника — 445 літрів під полицею і 1290 літрів зі складеним заднім рядом. Для порівняння: показники Крети — від 402 до 1 396 літрів.

   Уже в базовій комплектації Volkswagen T-Roc має системи стеження за розміткою і автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів. Набір опцій по-німецьки великий: клімат-контроль, панорамний дах, бездротової зарядник для телефону, адаптивний круїз-контроль, автопаркування, система контролю сліпих зон, камера заднього виду, кнопка запуску двигуна і багато іншого.

   Пропонується і віртуальна комбінація приладів — практично така ж, як у представленого недавно кросовера Skoda Karoq: можна вибрати дизайн основних шкал, прибрати їх зовсім (швидкість буде відображатися цифрами), вивести карту навігаційної системи або поєднати всі варіанти в одному. При цьому шкали палива і температури охолоджуючої рідини виконані окремо по краях щитка. Серед «технічних» опцій — адаптивні амортизатори DCC і рульовий механізм із змінним кроком зубів на рейці (кермо в цьому випадку здійснює менше оборотів від упору до упору).


   Шайба управління режимами роботи повнопривідної трансмісії

   На вибір — шість двигунів, вже відомих по інших моделях Volkswagen. Це бензинові мотори 1.0 TSI (115 к.с.), 1.5 TSI (150 к.с.) і 2.0 TSI (190 к.с.), а також дизелі 1.6 TDI (115 к.с.) і 2.0 TDI (150 або 190 к.с.). Механічні коробки передач — тільки для моторів потужністю 115 і 150 сил, а семиступінчастий преселективний «робот» DSG встановлюється на версії з віддачею 150 і 190 сил. Аналогічне розділення і за типами приводу: трансмісія 4Motion з багатодисковою муфтою підключення задньої осі покладається тільки паркетникам з моторами на 150 і 190 «коней». Причому поєднати повний привід з «механікою» можна, тільки вибравши дизель.

   Найпотужніший Volkswagen T-Roc 2.0 TSI розганяється до «сотні» за 7,3 с, максимальна швидкість — 228 км / ч. А пізніше повинен з’явитися «заряджений» T-Roc R, який буде мати під капотом приблизно 300 «коней».

   Виробництво T-Roc вже почалося на заводі Volkswagen Autoeuropa в Португалії: кросовер змінив на конвеєрі трьохдверного Scirocco, яка залишилася без спадкоємця. Також в компанії вже анонсували збірку в Китаї: вона почнеться в наступному році. На європейському ринку продажі стартують в листопаді, ціни в Німеччині — приблизно від 20 тисяч євро. Для порівняння: Golf тут коштує від 17850 євро, а Tiguan — від 26575 євро.

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах