Аукціон Copart (Копарт) – це найпотужніших страховий аукціон у США, де головним направленням є продаж автомобілів, які були списані страховими компаніями. Окрім авто, на аукціоні продається різноманітна спеціалізована техніка, вантажівки, мотоцикли, водний транспорт і т.д.
Більшість автомобілів на цьому аукціоні продаються після ДТП, або інших страхових випадків. Таким лотам присвоюється статус Salvage, який означає те, що такий автомобіль ремонтувати економічно недоцільно через дуже високі ціни у США.
Основними постачальниками авто на цей аукціон є страхові компанії, різні муніципалітети, банки а також дилери. Усього, під брендом Копарт на території США діє 127 торговельних майданчиків. Також компанія має свої представництва у Британії, Німеччині, Іспанії, Арабських Еміратах, Бразилії та Індії.
Особливістю Копарт є те, що на аукціон поступають автомобілі у актуальному стані і продаються «як є». За рахунок надзвичайно великого потоку, співробітникам Копарт просто немає часу займатися цими автівками. Весь прийом авто полягає у тому, що машину швидко оглядають, щоб надати первинну інформацію, фотографують, та виставляють на продаж. Бувають випадки, коли до покупця приходить авто у багажнику якого можна знайти недоїдки, різні особисті речі та навіть кредитні картки.
Обмежена відповідальність аукціону Copart
Треба знати, що аукціон не бере на себе відповідальність за точність даних, які подаються з різних паперових даних, електронних и так далі. Всі дані, які аукціон подає про той чи інший автомобіль, слугують лише для ознайомлення. Більше інформації по машині можна отримати через бази Carfax або Autocheck.
Також аукціон не гарантує наявність ключів від авто, навіть якщо у супровідних даних, або на фото вони були. Крім того, в де-яких юридичних регіонах Сполучених Штатів дозволяється продаж транспортних засобів без табличок з VIN-кодом. Іншими словами, Копарт не бере на себе гарантії за те, що автомобіль «чистий». І ще одно: аукціон залишає за собою право відмовити покупцеві у придбанні авто без будь-яких пояснень, а також відпускати вигране у торгах авто.
Які автомобілі не варто купувати
При виборі автомобілів, наші менеджери керуються кількома правилами, які допомагають підібрати автомобіль без темної історії, і який не стане для покупця неприємним сюрпризом.
Підбираючи автомобіль, ми звертаємо увагу:
Невеликий пробіг – говорить про те, що двигун і коробка у машини перебувають у хорошому стані. При пробігу до 40 тисяч миль, навіть якщо ставитися до машини не кращим чином, ці вузли будуть у хорошому стані.
Наявність ключів. Якщо на фотографіях виставлена ціла машина, але немає ключів, це може говорити про те, що автомобіль може мати значні механічні пошкодження.
Якщо серед фото немає зображень з відкритим капотом, швидше за все, щось намагаються приховати.
Відмітка «Run & Drive» (заводиться і їде) дає розуміння того, що машина перевірялася, і, якщо вона змогла завестися і рушити з місця, значить такий автомобіль можна купувати.
Наявність фото з усіх боків автомобіля. Якщо на фотографіях представлені певні ракурси і немає загальної картини, варто підшукати інший варіант. Професійні фото з чистеньким авто також повинні викликати підозри.
Наявність даних за ціною цілого авто і вартості ремонту. На цифри не варто особливо звертати увагу, але, якщо цих даних немає, краще пройти мимо цього лота.
Наявність подушок безпеки. Це дає хоч якесь розуміння про силу удару. Однакові зовні ушкодження, можуть приховувати різні суми на ремонт. Так, існує варіант, коли подушки не спрацьовують, наприклад, якщо машина отримала удар у не заведеному стані, тим не менш, наявність подушок – дуже важливий показник.
Удари. Краще придбати автомобіль з явними ознаками удару, ніж з невеликою подряпиною, але який без ключів і не перевірявся на здатність заводитися і їхати.
Ціна. За хороший зовні автомобіль просять низьку ціну – проходьте мимо цього лоту. Швидше за все, ви дивитеся на «ляльку».
Як уникнути неприємностей
Авто аукціон США Копарт, як і будь-які інші аукціони – це специфічне середовище, де діють свої правила і закони, не знаючи яких, можна придбати собі не автомобіль, а справжній головну і фінансову біль. Завдання компанії StarCars полягає в тому, щоб підібрати своєму клієнтові максимально хороший автомобіль за максимально низькою вартістю. За час існування, компанія забезпечила автомобілями понад тисячу клієнтів, багато з яких, купувалися на Copart.