Chevrolet Corvette Stingray: руйнівник стереотипів

Chevrolet Corvette Stingray: руйнівник стереотипів

Згідно відкритої статистики МВС за станом на 2013-2019 роки, в Україні зареєстровано 102 Chevrolet Corvette різних поколінь, від першого і до сьомого. Нажаль, але за 66 років, протягом котрих модель існує на ринку, вона так офіційно і не зайшла до Україні. Шкода, тому що навряд чи знайдеться ще один такий автомобіль, який більше ніж за півстоліття спромігся зберегти свою концептуальність  не дивлячись на сім поколінь. Навіть Porsche 911 та Volkswagen Juke, перші, що спали на думку, свого часу відмовились від повітряного охолодження двигуна і перейшли на антифриз. А Chevrolet Corvette Stingray сьомого покоління все той же. Він лише наростив мускули, “прокачавши” їх, у нашому випадку, до 466 кінських сил, знятих з 6.2-літрового мотору. Такого потужного Корвету ще не було. Не зважаючи на те, що автомобіль значно додав у потужності, він залишився пластмасовою “шкарлупкою”, одягненою на надлегку раму, яка важить фантастичні 45 кілограм. Все інше – це сталь та алюміній, при чому, алюмінію 2/3.

Зміст статті:

Консерватизм та високотехнологічність

Будучи  на перший погляд автомобілем вельми консервативним, Корвет, між тим, високотехнологічний. Наприклад, той же 6.2-літровий двигун потужністю 466 к.с. Погодьтеся, що навіть для атмосферного мотору такого об’єму, подібним “табуном” коней не здивуєш. Проте, цей двигун приховує у собі надзвичайно високий обертаючий момент – 630 Нм, який забезпечує розгін до “сотні” всього за 3.8 секунди. Все чому? Тому що автомобіль практично немає ваги, відштовхуючись від сучасних реалій – трішки більше 1,5 тони. Максимальна швидкість обмежується електронікою і досягає відмітки у 290 км/год. Але цей показник скоріш ефемерний, адже ні у США ні в Україні на дорогах загального користування так швидко їздити неможливо. Винятком є хіба що Німеччина зі своїми автобанами.

Chevrolet Corvette Stingray у всій красі

Функціональність у спортивній обгортці

Не кожний спортивний автомобіль може бути настільки функціональним та практичним. Багажник СПОРТИВНОГО КУПЕ має 275 літрів корисного об’єму. Правда вони дещо “розмазані” над задньою віссю і паливним баком. Теоретично, в цей багажник може влізти дві спортивні сумки, набір для дайвінгу чи щось таке. Біль земне – ви точно всунете усі покупки у супермаркеті на вихідні.

Для спортивного купе багажник дійсно вражає

До речі, говорячи про паливний бак, варто зазначити, що в нього уміщується всього 70 літрів пального. Однак, для американських спорткарів це нормальне явище, адже інфраструктура заправок у США дуже потужна. Крім того, якщо вірити даним заводу виробника, витрати пального у місті не повинні перевищити 22 літрів, тоді як у змішаному циклі, Корвет потребує 14 літрів. Варто зазначити, що ці показники можливі лише при використанні високоякісного пальна. Про це навіть говорить спеціальна табличка на лючку бензобаку, де написано буквально наступне: “рекомендовано використовувати пальне преміум-класу”. Однак, як відомо, американські двигуни здатні спокійно працювати і на 92-му паливі.

Руйнівник стереотипів

Chevrolet Corvette – це відголосок консерватизму, але в основному – це абсолютний продукт хай-теку. І щоб зрозуміти всю його складність і несхожість на той стереотип американського автомобіля, який склався у “європейській” голові, в нього треба сісти і поїхати.

При першому знайомстві “топити на всю” у Корветі, напевно, не правильно. Без “флірту” та звикання тут не обійтись, оскільки потрібно розібратися, що дає автомобіль водію у якості систем підтримки та контролю. Корвет пропонує наступні режими їзди: “зима”, призначений для слизькою дороги, режим “економ”, режим “повсякденний”, режим “спорт” та особливий режим “серпантин” – найбільш активний режим, скоріш призначений для гоночних треків. Кожний з цих режимів передбачає зміну дванадцяти позицій налаштування основних органів управління автомобілем, починаючи від налаштування чутливості акселератора, закінчуючи роботою вихлопної системи, точніше, її звучання. Від обраного режиму, водій має можливість самостійно змінити два налаштування: звук вихлопу, коли навіть у режимі “еко” машина буде їхати з гоночним ревом, і інформативність керма, “важкість” та чутливість.

Наскільки цей американський автомобіль може поводити себе не по-американськи, тобто, їхати не лише по прямій. Chevrolet Corvette дійсно вміє повертати. Він робіть це просто та елегантно. Гальма машини (ще один стереотип) являють собою повноправним елементом управління автомобілем. Трішечки підгальмовуєш, притискаєш “морду” до землі, кидаєш задок… і з легким ковзанням, Корвет малює дугу будь якої траєкторії. При цьому, на електронному табло, яке проектується на лобове скло, показується індикатор перенавантаження, яке при максимальній дузі може перевищити 1g. До слова, це не так і багато, адже в автоспорті перенавантаження іноді складають і 3g. І ще. Якщо обрати режим “спорт”, то кермо стає дійсно важким та коротким і ти можеш навіть забути, що керуєш американським авто, наповненим американською ідеологією пожирання великих просторів.

Постає логічне питання: а що в цей момент робить електронна система стабілізації? Відповідаємо: вона тут є і вона працює. Але робить дуже скромно і нагадує про себе аж ніяк не блиманням лампочок, а корекцією траєкторії – чіткою, конкретною і бездоганно ввіреною. Між тим, самолюбство водія ніскільки не страждає, тому що в цей час та сама електроніка знаходиться у вимкненому режимі (нагадуємо, що ми говоримо про режим “спорт”).

Звичайно, повністю вона не дезактивована, і можливо у цьому є велике благо, адже ця машина розрахована на вельми специфічну аудиторію. В тому числі на молодих і гарячих – на “золоту молодь”, яка може отримати такий автомобіль у подарунок. На тобі, хлопчик, іграшку. Але ж хлопчик не має ніякого водійського досвіду і який щойно отримав водійські права, на цій іграшці може вбитися сам, чи вбити когось. Проте, для “хворої” голови і добре налаштована електроніка не завжди являється достойним обмежувальним чи стримуючим фактором. Corvette – це швидка, спортивна машина, яка вимагає не тільки уміння, але і розуму.

Надто недооцінений

Варто сказати, що Chevrolet Corvette Stingray надзвичайно недооцінений автомобіль. Його не обирають як “єдину і улюблену” закоренілі драйвери, котрі віддають перевагу Porsche та Nissan GT-R. Але він може зупинити серце. Ідеально збалансований по формулі 50/50, являючись маленьким аеродинамічним дивом, де все зроблено для того, щоб найменше створювати супротив повітрю і водночас максимально охолоджувати не лише двигун, гальма, коробку, а й навіть задній, електронно-керований диференціал. Саме у диференціалі і є основна заслуга того, що Корвет вміє буквально як трамвай по рейкам писати повороти.

У Сполучених Штатах щорічно продається близько 25 тисяч Chevrolet Corvette, та оцінити все те, про що ми говорили, та побачити справжнє “обличчя” цієї машини, здатні одиниці. Але ця машина заслуговує на те, щоб її любили і поважали. Вона здатна подарувати найкращі відчуття, звернути шиї пішоходам, які обов’язково будуть супроводжувати автомобіль поглядом. Ця машина не іграшка, яка створена хіба що для прогулянок по центру міста. У неї є душа, яка рветься вперед на шаленій швидкості, змушуючи вас посміхнутися і усвідомити те, що ви чогось таки варті.

Купити Chevrolet Corvette Stingray ви можете у нас, просто зателефонувавши за вказаними номерами. Компанія StarCars також може підібрати для вас інший Корвет на одному з аукціонів США.

Авто з США зі StarCars

Вкажіть бюджет на купівлю авто, а ми підберемо для вас декілька варіантів з аукціонів у США

Відгуки

Всі відгуки
Top